-
kesın orda olunması gereken bı durumdur bu
pıllı bebek le gecen bı genclık orada onlar eskıyı yat etmelı sıyah beyaz ankara golge cavel bar aahahahahahah
-
deli süper olcak!!!
-
offffffffffffffffffff beehhhhhhhhh............bu festivalde valla olmak çok isterdim...istanbuldan otobüsmü kaldırsak oraya 3 günlüğüne :)
-
ulan 2 gün gidemedik:( son güne bari yetişsek :)
-
arkadaslar ben orda gönullu görew yapan insanlardanım gercekrten harika geciyor bnen kendi adıma super ortam yaptıgımı we cok eglendigimi kesinlikle söleyebilirim kacıranlar uzulsun.... gelip görmeye deger bi festiwal... yrn görew basındayım we biticegine uzuluyorum nese bence gelin....
-
ya arkadaslar bizi catafalque costurdu valla deli cok iyi di. asıl 2. gün herkes the wall ı sölerken muhtesemdi. 2. gün pogo acayipti kısaca cok güzeldi.
-
babalar gibiydi valla ohhhh fest. de emeği geçenlerin elinden öper alnıma koyarım...
-
cok iyiydi...süperdi harbi...3gün boyu ordaydIm...inanLmaz memnunum...başkanImIz sagoLsun:)
-
buarada pin-up La ısıgın yansImasI yoktu sanIrIm...dimi?ben karsıLasmadIm yani...kitty soLaris cok sIkIcIydI bir de..catafaLque deLi cok iyiydi...hepsi cok iyiydi yaa
-
harika bi festivaldi...... ben coooookkkkk eglendim we harika zaman gecirdim.... bakalım seneye 2.si duzenlenirmi? dusunuyo ama belli degil