Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zeytinli Rock Fest @ Edremit Sahili - Balıkesir

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Zeytinli Rock Fest @ Edremit Sahili - Balıkesir
  • baranthalas • 23 Haziran 2005 00:00 • #607768
    ohaaa süper bi olay ya hemde beleş helal olsun düzenlyenlere alınlarından öpüyorum
  • awayHande • 23 Haziran 2005 00:00 • #607769
    lan balıkesir buraya cıktı sonunda puhahhahaha hehhe abi kamlıcm ama gelcemm kesinn :P
  • awayHande • 23 Haziran 2005 00:00 • #607770
    abi şunu ana sayfada görünce kuduruyorum özellikle balıkesir yazıyoo valla inanmıyorum asla şaka faln mı yaff :P
  • hEaMogLoBiN • 23 Haziran 2005 00:00 • #607771
    balıkesir mi? dedim ilk gördüğümde.dikkatli baktım hakkaten öyle yazıyor ve şu an ben bilgisayarın başında ağlıyorum.mutluluktan tabi.balıkesir de festival, üstelik ücretsiz.organizatör, sponsor vb elime geçirmiyim, öpücüğe boğarım valla.konaklama ücretsiz lafı biraz saçma olmuş tabi ama olsun...=)))
  • cyn • 23 Haziran 2005 00:00 • #607772
    *
    yetkililere duyrulur..lutfen ankara sahillerinde de boyle bi organizasyon gerceklessin!!
    oeah ankara da bi bok oldugu yok.gideyim de yemek yiyeyim.
  • sputnik_771 • 23 Haziran 2005 00:00 • #607773
    bir geceliğne balıkesir mi yapsak??
  • Ktulu • 23 Haziran 2005 00:00 • #607774
    O tarihe kadar araba alır da yazlığa gidersek gitmezsem kafamı kesin :) Yanıma 1 kişi de alabilirim belki kuzenler gelmezse :)

    Slayer'dan sonra iyi kafa dinlemiş oluruz, hem tatil, hem konser..

    Yalnız Pin-up'ın ne işi olduğunu anlayamadım :) Neyse, böyle festivallerin ufak tefek kusurları olur ama kitleyi genişletmek için istemişler sanırım bu grubu. Gidilesi... Hatta gidip de eğlenilesi..

    (Keşke sevgilim de gelebilseydi.... :((( )
  • r_mortis • 23 Haziran 2005 00:00 • #607775
    ilk kez iyiki hersene akcaya gidiyorum we zeytinliye yakınım dedim... sok oldum ya... zeytinli rock festivali diyince inanamadim... ardından arkadası arayıp söyledim we cıglıklar :)
  • wldmstr_one • 23 Haziran 2005 00:00 • #607776
    Ya aslında bende okadar gelmek isterim ki ama olsun bakın görün kacıp mutlaka gelcem :p herseyinde kusursuz olacagından eminim bekle beni balıkesir ben geliyorummmm :)
  • pishicartes • 23 Haziran 2005 00:00 • #607777
    ahah yıllardır gittiğim akçayda böyle bi org.değişik şaşırtıcı :)
    cidden de çorba olmuş ama :)