O tarihe kadar araba alır da yazlığa gidersek gitmezsem kafamı kesin :) Yanıma 1 kişi de alabilirim belki kuzenler gelmezse :)
Slayer'dan sonra iyi kafa dinlemiş oluruz, hem tatil, hem konser..
Yalnız Pin-up'ın ne işi olduğunu anlayamadım :) Neyse, böyle festivallerin ufak tefek kusurları olur ama kitleyi genişletmek için istemişler sanırım bu grubu. Gidilesi... Hatta gidip de eğlenilesi..