balıkesir mi? dedim ilk gördüğümde.dikkatli baktım hakkaten öyle yazıyor ve şu an ben bilgisayarın başında ağlıyorum.mutluluktan tabi.balıkesir de festival, üstelik ücretsiz.organizatör, sponsor vb elime geçirmiyim, öpücüğe boğarım valla.konaklama ücretsiz lafı biraz saçma olmuş tabi ama olsun...=)))