Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zeytinli Rock Fest @ Edremit Sahili - Balıkesir

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Zeytinli Rock Fest @ Edremit Sahili - Balıkesir
  • ---RolingStone • 26 Haziran 2005 00:00 • #607798
    Vay be hayde millet balık esir e haydet :)
  • ruby • 26 Haziran 2005 00:00 • #607799
    ARKADAŞLAR SİZE BİR ÖNERİM VAR!!!

    Hemen söze gireyim...Ben bütün yazı Akçay-Zeytinli'de geçiriyorum...Önerim de şu ki benimle irtibata geçerseniz sorularınıza cevap verebilirim...Hatta şöyle birşey söyliycem festivalde Garaj üyeleri olarak birlikte yer alabiliriz...

    Bu arada Akçay gerçekten güzel bir yerdir...6 yıldır edindiğim tecrübelerle bunu rahatlıkla söyleyebilirim...İlgilenenlere duyrulur:)!!
  • r_mortis • 26 Haziran 2005 00:00 • #607800
    ruby'nin arkadası olarak aynen katılıyorum.... bize mail atarsanız burdan yardımcı olmaya calısırz... ben en kucuk 4 aylıkken gelmişim akcay-zetinliye we her yaz hala ,inatla gelmekteyim :) ama bıkmadım... cekinmeyin sorularınız ya da yardıma ihtiyac duyarsanız ederiz... ben we ruby emrinizde :P hadi arkadaslar simdiden iyi eglenceler
  • nitrat • 26 Haziran 2005 00:00 • #607801
    wala ruby e bende katılıyorum.çünkü 6 yıldır akçaya 15 günlük tatile geliyorum.ilk kez bu kadar sevindim... :p
  • sputnik_771 • 26 Haziran 2005 00:00 • #607802
    koloninin tekinde yorum yapın dediler...bende yapıyım dedimmm...:))
    eeee....
    güzel yanii....
    festivalin devamı gelir umarımm.....garaj ekibi olarak da orda olanlar birleşebilirler evet.....
  • FranticDrummer • 27 Haziran 2005 00:00 • #607804
    dağıtcas bee
  • yesiLsabun • 27 Haziran 2005 00:00 • #607805
    Arkadaşlar Garaj , Anadolurock , Turkrock ve RockTR olarak festival grublaşmasi ve rezervasyon için http://zeytinli.rockparty.at/
  • DarchAnGeLiCa • 27 Haziran 2005 00:00 • #607806
    valla ankara dan 3-4 arkadaş geleceğiz umarım güzel bir fest olur herkese tavsiye ediyorum.Kaçmaz türden bir organizasyon...
  • m3works • 27 Haziran 2005 00:00 • #607807
    Kargo grubu da kesinleşmiştir, böylece olayın süperliği maksimize edilmiştir; hayırlı olsun.

    Ayrıca Truva Turizm ile anlaşılıp festival yolcularına özel indirimli tarife uygulanacaktır. Daha ne olsun? Söyleyin belki yaparlar ;)
  • baterist__ • 27 Haziran 2005 00:00 • #607808
    baba konaklama diyorlar ama hiç bişey yapmıyorlar haberiniz olsun. ama konaklama gerçekten bedava. yani kumsalda konaklama. sivrisinek kardeşlerimizle birlikte çok sexi bir gece geçirebilirsiniz arkadaşlar.