Hemen söze gireyim...Ben bütün yazı Akçay-Zeytinli'de geçiriyorum...Önerim de şu ki benimle irtibata geçerseniz sorularınıza cevap verebilirim...Hatta şöyle birşey söyliycem festivalde Garaj üyeleri olarak birlikte yer alabiliriz...
Bu arada Akçay gerçekten güzel bir yerdir...6 yıldır edindiğim tecrübelerle bunu rahatlıkla söyleyebilirim...İlgilenenlere duyrulur:)!!