ruby'nin arkadası olarak aynen katılıyorum.... bize mail atarsanız burdan yardımcı olmaya calısırz... ben en kucuk 4 aylıkken gelmişim akcay-zetinliye we her yaz hala ,inatla gelmekteyim :) ama bıkmadım... cekinmeyin sorularınız ya da yardıma ihtiyac duyarsanız ederiz... ben we ruby emrinizde :P hadi arkadaslar simdiden iyi eglenceler