Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zeytinli Rock Fest @ Edremit Sahili - Balıkesir

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Zeytinli Rock Fest @ Edremit Sahili - Balıkesir
  • FranticDrummer • 28 Haziran 2005 00:00 • #607819
    Yaw abi Pin-Up son gün son grup olarak koyulurmu hi. yaa.HEvesimiz kursağımızda kalcak.2. gün son saat olsaydı keşke.
  • izmaritVokal • 28 Haziran 2005 00:00 • #607820
    İlk gördümde gerçekten şaşırdım...bizim balıksir ortamı nası böyle bişi yapıro die???ama gayet güzel bi organizasyon.gidicez görücez bakaım.keşke zaman olsada amötör gruplarada yer verselerdi...nese halkımıza hayırlı uğurlu olsun.....
  • m3works • 28 Haziran 2005 00:00 • #607821
    Kendi sitelerine haber koyup da rezervasyon butonu eklemek isteyenler gerekli kodları http://www.zeytinlirockfest.com/bannersec.htm adresinden alabilirler. Festival bannerlarımız ise http://www.zeytinlirockfest.com/banner adresinde.

    Bu iş desteğinizle daha güzel olacak :)
  • szgn • 28 Haziran 2005 00:00 • #607822
    please bana kalacak bir yer..............
    en azından bana yardımcı olacak biri............
    boyle bir festivali kacırmak ıstemıyorumm :((
  • ruby • 29 Haziran 2005 00:00 • #607823
    ARKADAŞLAR!!!!!
    Kalcak yer sorun olmaz valla bizim plajlarda öyle sinekli filan değildir o kadar küçük yer sanmayın bu arada öyle olsa festival olmazdı herhalde:))
    ayrıca bizde plajda kaldık geceleri sorun olmuyo karışan bulaşan yoktur ben temmuzzun ilk haftası ordayım haberiniz ola mailden ulaşırsınız!!!
    Ayrıca buluşcaz diyoruz tık yok valla pankar filan mı hazırlasam neyse şimdilik hoşçakalın!!
  • FranticDrummer • 2 Temmuz 2005 00:00 • #607824
    ee bune yaw.hiçkimsenin aklına arama butonundan zeytinli diye aratmak gelmiyo.illa anasayfada oluncamı yorum yazılıyo haberlere.Tööbe Tööbe
  • acilgünah • 8 Temmuz 2005 00:00 • #607825
    süleyman demirel üniversitesi müzik kulübü olarak yaklaşık 20-30 kişi kadar gelmeyi düşünüyoruz. taa ısparta dan kalkıp gelcez. kimse kaçırmasın bence. herkesilen görüşürüz. ayrıca edremit i hayatında hiç görmemiş olanlar için kaçırılmaması gereken bir fırsat çok güzel sakin naif bir tatil beldesi.
    bekliyoruuzzz!!!
  • FranticDrummer • 10 Temmuz 2005 00:00 • #607826
    valla gelmeyenler utansın.millet taa ıspartadan geliyo.ayıp valla
  • nitrat • 10 Temmuz 2005 00:00 • #607827
    gelmeyi planlıyorum ama geldiğim zaman takılcak eleman arıyorum...
  • coke-man • 13 Temmuz 2005 00:00 • #607828
    bornova küçükpark ahalisi olaraktan orda olacaz(işalla)iyi geçececeğini sanıyorum.hepimize hayırlısı olsun.seneye de devamı olursa ne güsel olur