süleyman demirel üniversitesi müzik kulübü olarak yaklaşık 20-30 kişi kadar gelmeyi düşünüyoruz. taa ısparta dan kalkıp gelcez. kimse kaçırmasın bence. herkesilen görüşürüz. ayrıca edremit i hayatında hiç görmemiş olanlar için kaçırılmaması gereken bir fırsat çok güzel sakin naif bir tatil beldesi.
bekliyoruuzzz!!!