ARKADAŞLAR!!!!!
Kalcak yer sorun olmaz valla bizim plajlarda öyle sinekli filan değildir o kadar küçük yer sanmayın bu arada öyle olsa festival olmazdı herhalde:))
ayrıca bizde plajda kaldık geceleri sorun olmuyo karışan bulaşan yoktur ben temmuzzun ilk haftası ordayım haberiniz ola mailden ulaşırsınız!!!
Ayrıca buluşcaz diyoruz tık yok valla pankar filan mı hazırlasam neyse şimdilik hoşçakalın!!