bu arada unutmadan orda aslen malatyalı ama akçayda büyümüş bi arkadaş vardı.kendisini ve yanındaki arkadaşını festivalin en eğlencelileri seçtiğimi burdan ilan etmek isterim:))son gün daha konserler yeni başlamışken herkes otururken onlar kalkmış deli gibi zıplayıp dans ediyolardı.hata fotolarını da çektik.okuduysa bunu tanımıştır herhalde.ben bingöllü:))neyse arkadaşlar bi dahaki festivalde görüşmek üzere..