Sadece şunu söliyim.para veripde gidilen festivallerden 10.000 kat daha iyiydi.muhteşem bi atmosferdi.ya nası anlatılırki.yok böyle bişey.sadece yaşanır.seneye sembolikde olsa bi ücret koyarlarsa çok daha iyi olur.Parazitler temizlenir yani. Sonuç olarak mükemmeldi.