istee budur abi yaa! onun uzerine baska isim var mi turkiye de! rock in harbi kralicesi yaa! bu albumun de digerleri gibi muhtesem olduguna eminim sabirsizlikla cikmasini bekliyorumm heralde sarkilari ezberleyene kadar da baska bisey dinlemem. umarim konserine de gidebilirim o muthis performansta kacmaz dogrusu. daha nediim hepimizin gozu aydinn!!!!!