Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Yeni Albüm Gala Konseri - Parkorman - İstanbul

  • Bu_RocK • 3 Temmuz 2005 00:00 • #608483
    sonunda beeeee ohhhhhhh heleşükür çıkıyo büyük merakla bekliyorum:))))))))))
  • scorpion26 • 3 Temmuz 2005 00:00 • #608485
    en sonunda beya!!ne zaman ç1kcksa müzik market önünde bekleyecem!!
    nas1l bi albüm çok merak ediyorum dogrusu:))
  • QadiR • 3 Temmuz 2005 00:00 • #608487
    işte beklenen dönüş... sert olacakmış albüm.. tek geçerim şebomu Türkiyede.
  • ucnoktaondortb • 3 Temmuz 2005 00:00 • #608488
    işte beklenen albüm!! harika olduğunu söylemek için dinlemeye gerek yok!!! buarada makyajı, saçı harika olmuş her zamanki gibi!!! şebom yaaa!!! işte budur!
  • gzm_ • 3 Temmuz 2005 00:00 • #608489
    nihayet yaaa aslında bşi yazmaya gerek yok onun mükemmel olduğunu herkes biliyoo!
  • Bu_RocK • 3 Temmuz 2005 00:00 • #608490
    makyaj falan hakkaten süper resme bakılırsa sert gibi ama bilmiyorum inş. serttir göster kendini şebo:)))))
  • fulden • 3 Temmuz 2005 00:00 • #608494
    şebnem ferah hep 1 numaraydı ve halada öyle!!!!
  • fexner • 3 Temmuz 2005 00:00 • #608496
    sonunda bea ama umarım o duygusal tavrından vaz gecmistir:) şebooo
  • _MedusAsertan_ • 3 Temmuz 2005 00:00 • #608497
    bence de olması gereken yerde iyi bir hamle..
    merakla bekliyorum!!!!!!!
    devilsero
  • tayler • 3 Temmuz 2005 00:00 • #608498
    şebo,rock müziğin önünü açan müthiş sanatçılardan biri...müziğe ruhunu verdiğin için teşekkürler...