-
sonunda beeeee ohhhhhhh heleşükür çıkıyo büyük merakla bekliyorum:))))))))))
-
en sonunda beya!!ne zaman ç1kcksa müzik market önünde bekleyecem!!
nas1l bi albüm çok merak ediyorum dogrusu:))
-
işte beklenen dönüş... sert olacakmış albüm.. tek geçerim şebomu Türkiyede.
-
işte beklenen albüm!! harika olduğunu söylemek için dinlemeye gerek yok!!! buarada makyajı, saçı harika olmuş her zamanki gibi!!! şebom yaaa!!! işte budur!
-
nihayet yaaa aslında bşi yazmaya gerek yok onun mükemmel olduğunu herkes biliyoo!
-
makyaj falan hakkaten süper resme bakılırsa sert gibi ama bilmiyorum inş. serttir göster kendini şebo:)))))
-
şebnem ferah hep 1 numaraydı ve halada öyle!!!!
-
sonunda bea ama umarım o duygusal tavrından vaz gecmistir:) şebooo
-
bence de olması gereken yerde iyi bir hamle..
merakla bekliyorum!!!!!!!
devilsero
-
şebo,rock müziğin önünü açan müthiş sanatçılardan biri...müziğe ruhunu verdiğin için teşekkürler...