Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Yeni Albüm Gala Konseri - Parkorman - İstanbul

  • nick_mick_yok • 28 Temmuz 2005 00:00 • #608522
    Şebnem her zaman süpersin her zaman bir numarasın Türkiye'de ki en iyi kadın vokal Şebnem Ferahtır son albümüde bunu kanıtlıyor zaten
  • lars_furkan • 28 Temmuz 2005 00:00 • #608525
    bu salak insan1 hiç sevmem yaz1111kkkk sebnemmis haa haaa.
  • HereticSlave • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608528
    şebnem ferah a albüm kapağı amy lee yi andırıyor, yok manson a benzemiş, yok şuna özenmiş diyen insanlarla aynı ortamdayım ya kendimden utanıyorum...
  • bourtlenlulu • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608529
    ya şarkı guzel de,klipte tövbe estafurullah yuzu böyle bi garip olmus korktum valla :) ya bi de böyle cok gucluyum imajı veriyo ama sözlere bakınca ezik ve umutsuz bi vakka durumu ortaya cıkıyo dikkat ettiniz mi?ama yine de seviyorum napiyim hastasiyim dinlemeden edemiyorum :D
  • necrosamash • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608530
    yuh bea abi cok pahalı ya:(
  • zor_smy • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608531
    valla albümde, şarkılarda yine her zaman olduğu gibi muhteşem...bayağı sert olmuş ve böyle daha iyi.birde yakında dvd çıkarmayı düşünüyormuş.sabırsızlıkla beklicem...
  • ozgur334 • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608532
    Süper ilk defa düzügün bişiy yaptı ama tam yaptı
  • isa_bet • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608533
    Yazık....
  • RAMMS t EIN • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608534
    gelmeyi çok isterdim ama parayı rock'n coke ya yatırdım olsun ordada şebocum var...
  • firstmansharp • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608535
    Bugün oradayım, en kötü ihtimalle Harikulade bir konser olur..!