Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Yeni Albüm Gala Konseri - Parkorman - İstanbul

  • doguhan • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608548
    süperdi ama sebnemferah.biz ekibini göremedim orada??
  • günah keçisi • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608549
    orada sebnemferah.biz ekibi değil sebnemferahfan.com ekibi vardı.
  • SPeCiaLiST • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608550
    evet o ekipte bizdik :D

    www.sebnemferahfan.com olarak konser alaninin hakmiydik...
  • menepozagirdim • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608551
    çamur mu surmek ıstıyorsunuz baskalarının duyggularına once kendı ellerınız kırlenecek...
    adam olun yani..bır seneden sonra olucak okadar.superdı bence..sebnem heyecanlıydı.ne yani sızın zewkınıze goremı album yapacak.kadının rımelıne kalemıne bıle laf goruyorum.şaka gıbısınız yani.hade bakem hadı az laf cok iş DINLEMEYE DEvAM.
  • Jhengie • 31 Temmuz 2005 00:00 • #608552
    konser her şeyiyle mükemmeldi..gayet güsel rahatça eğlendik..şebo da her zamanki gibi herşeyiyle sahnedeydi..ve o albümün en güzel şarkısı mülteciyi son sigaralarımıza yetiştirerek bizi mest etti.. rockn coke da tekrar görüşmek üzere kraliçe..
  • thekid_ • 31 Temmuz 2005 00:00 • #608553
    dinledik ve geçti..
    e güzel
  • baranthalas • 31 Temmuz 2005 00:00 • #608554
    taş gibi azizim taş..billy sheehan konserinde az fortlamadım..


    ps: evet hayvanım hemde en katıksızından ama genlerimde var orta asyadan kalma bi alışkanlığım..
  • Ktulu • 1 Ağustos 2005 00:00 • #608555
    Geçmiş bi haber neden ana sayfada en başta onu düşünüyorum bu saatte... :|
  • Denix • 1 Ağustos 2005 00:00 • #608556
    Herşey iyi güzel hoş da o türbanlıların orda ne işi vardı...
  • SPeCiaLiST • 1 Ağustos 2005 00:00 • #608557
    elalemin türbani sanami batiyo... sana ne istiyen istedigi gibi gelir.