Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Yeni Albüm Gala Konseri - Parkorman - İstanbul

  • sertalp • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608537
    Şebnem Ferah'ın konserine gitmek gerçekten çok güzel olurdu ama çok uzaktayım :'( ayrıca şebnem ferah'ın yeni kasetine kötü diyenlere tekrar tekrar dinlemelerini tavsiye ediyorum. Dinledikçe güzelliği anlaşılan bir kaset... lütfen dikkat...
  • dowjones05 • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608539
    28 temmuz diyo altta verilen tarih 29..benmi yalnış okuyorum?
  • günah keçisi • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608540
    hadi bazılarınız uzak ben gene dibindeyim fakat gidemiyorum bu daha çok koyuyor ya adama:(

    yer:edirne
  • satyricon • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608541
    gercek super bir albüm aykan kendisini az aşmış :) ama gerek tv de olsun gerek yaşamda olsun laaaaan bu albumun adı cam kırıkları değil laaaaaaaaaaaaaaan gıcık oluyorum yaaa adam tutturmuş cam kırığı ulan ne cam kırığı beeee
  • WitchTrap • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608542
    Ben şimdi geldim ve sanırım ilk yorumu yazıyorum.ortalama bir performansla çaldılar.bi kaç yerde kaçırdılar.Seyirci de çok coşkun değildi.Sıkıldık yani havuzbaşında oturmayı tercih ettik.
  • WitchTrap • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608543
    Bi de durmadan benim seyircim aslandır,kaplandır onlar herşeyin en iyisini yapar gibi gaz olayına girdi.Olmadı bence.
  • PuRe_Evil87 • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608544
    Konsere gidenler arasindaydim... Bence yine her zamanki gibi cok güzel bi performansi wardi sebnemin... bikaç yerde parçayi kaçirdi , yanlis söyledi falan ama bence önemli olan bunlar deyil.. Seyirciyle muhtesem bi dialogu wardi.. Seyircinin coskun olup olmamasi beni ilgilendirmiyor valla ben eylendimmi .. eylendim..costum mu ... costum.. bu kadar! yeter de artar bile ... sebnem konserlerine gitmeye devam !!! beyenmeyen gitmesin ...
  • firstmansharp • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608545
    Gerçekten özlemişim...
    Aslında şebnem'de beni özlemiş :P çok da heyecanlıydı hataları bu yüzden di zaten...ama eğlendik..söyledik..zıpladık..en önemlisi
    onu gördük
    Konser okyanusla başladı, can kırıkları, bir oyun oynayalım mı?..delgeç vs...diye giderken tahmin ettiğim gibi en büyük reaksiyonu Ben bir mülteciyim şarkısı aldı gerçekten albümün en sert ve en iyi parçası zaten...Mor ve ötesi'nin gitaristinin eşlik ettiği Sana Bilmediğin Bir Şey söyleyemem şarkısını söyledi...Yağmurlar ve Fırtınayla bitirdi
    Coverlarına alıştığım için bir tane bekledim ama söylemedi
    Ve her güzel şey gibi bu da kısa sürdü ve konser söylediğimden daha iyi Harikulede ötesi oldu.
  • Shanex • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608546
    her şeyiyle harikaydı performans felan beni yeterince mutlu etti konser sonrası yüzüm gülüyordu onemli olanda bu değilmi bi daha rock'n coke daki sahnesine giderim artık o zamana kadar can kırıkları albümümüzle baş başa kalalım :D
  • SPeCiaLiST • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608547
    arkadaslar ordaydim ve herkes beni tanidi :) dans pistini söylerken sebo beni dansa kaldirdi :) ) ) ) çok süper bir duygu harikaydi.... konserde bi tek ses problemi vardi dansada kalktim daha ne istiyeyim...