-
Şebnem Ferah'ın konserine gitmek gerçekten çok güzel olurdu ama çok uzaktayım :'( ayrıca şebnem ferah'ın yeni kasetine kötü diyenlere tekrar tekrar dinlemelerini tavsiye ediyorum. Dinledikçe güzelliği anlaşılan bir kaset... lütfen dikkat...
-
28 temmuz diyo altta verilen tarih 29..benmi yalnış okuyorum?
-
hadi bazılarınız uzak ben gene dibindeyim fakat gidemiyorum bu daha çok koyuyor ya adama:(
yer:edirne
-
gercek super bir albüm aykan kendisini az aşmış :) ama gerek tv de olsun gerek yaşamda olsun laaaaan bu albumun adı cam kırıkları değil laaaaaaaaaaaaaaan gıcık oluyorum yaaa adam tutturmuş cam kırığı ulan ne cam kırığı beeee
-
Ben şimdi geldim ve sanırım ilk yorumu yazıyorum.ortalama bir performansla çaldılar.bi kaç yerde kaçırdılar.Seyirci de çok coşkun değildi.Sıkıldık yani havuzbaşında oturmayı tercih ettik.
-
Bi de durmadan benim seyircim aslandır,kaplandır onlar herşeyin en iyisini yapar gibi gaz olayına girdi.Olmadı bence.
-
Konsere gidenler arasindaydim... Bence yine her zamanki gibi cok güzel bi performansi wardi sebnemin... bikaç yerde parçayi kaçirdi , yanlis söyledi falan ama bence önemli olan bunlar deyil.. Seyirciyle muhtesem bi dialogu wardi.. Seyircinin coskun olup olmamasi beni ilgilendirmiyor valla ben eylendimmi .. eylendim..costum mu ... costum.. bu kadar! yeter de artar bile ... sebnem konserlerine gitmeye devam !!! beyenmeyen gitmesin ...
-
Gerçekten özlemişim...
Aslında şebnem'de beni özlemiş :P çok da heyecanlıydı hataları bu yüzden di zaten...ama eğlendik..söyledik..zıpladık..en önemlisi
onu gördük
Konser okyanusla başladı, can kırıkları, bir oyun oynayalım mı?..delgeç vs...diye giderken tahmin ettiğim gibi en büyük reaksiyonu Ben bir mülteciyim şarkısı aldı gerçekten albümün en sert ve en iyi parçası zaten...Mor ve ötesi'nin gitaristinin eşlik ettiği Sana Bilmediğin Bir Şey söyleyemem şarkısını söyledi...Yağmurlar ve Fırtınayla bitirdi
Coverlarına alıştığım için bir tane bekledim ama söylemedi
Ve her güzel şey gibi bu da kısa sürdü ve konser söylediğimden daha iyi Harikulede ötesi oldu.
-
her şeyiyle harikaydı performans felan beni yeterince mutlu etti konser sonrası yüzüm gülüyordu onemli olanda bu değilmi bi daha rock'n coke daki sahnesine giderim artık o zamana kadar can kırıkları albümümüzle baş başa kalalım :D
-
arkadaslar ordaydim ve herkes beni tanidi :) dans pistini söylerken sebo beni dansa kaldirdi :) ) ) ) çok süper bir duygu harikaydi.... konserde bi tek ses problemi vardi dansada kalktim daha ne istiyeyim...