Konsere gidenler arasindaydim... Bence yine her zamanki gibi cok güzel bi performansi wardi sebnemin... bikaç yerde parçayi kaçirdi , yanlis söyledi falan ama bence önemli olan bunlar deyil.. Seyirciyle muhtesem bi dialogu wardi.. Seyircinin coskun olup olmamasi beni ilgilendirmiyor valla ben eylendimmi .. eylendim..costum mu ... costum.. bu kadar! yeter de artar bile ... sebnem konserlerine gitmeye devam !!! beyenmeyen gitmesin ...