Gerçekten özlemişim...
Aslında şebnem'de beni özlemiş :P çok da heyecanlıydı hataları bu yüzden di zaten...ama eğlendik..söyledik..zıpladık..en önemlisi
onu gördük
Konser okyanusla başladı, can kırıkları, bir oyun oynayalım mı?..delgeç vs...diye giderken tahmin ettiğim gibi en büyük reaksiyonu Ben bir mülteciyim şarkısı aldı gerçekten albümün en sert ve en iyi parçası zaten...Mor ve ötesi'nin gitaristinin eşlik ettiği Sana Bilmediğin Bir Şey söyleyemem şarkısını söyledi...Yağmurlar ve Fırtınayla bitirdi
Coverlarına alıştığım için bir tane bekledim ama söylemedi
Ve her güzel şey gibi bu da kısa sürdü ve konser söylediğimden daha iyi Harikulede ötesi oldu.