Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Yeni Albüm Gala Konseri - Parkorman - İstanbul

  • firstmansharp • 30 Temmuz 2005 00:00 • #608545
    Gerçekten özlemişim...
    Aslında şebnem'de beni özlemiş :P çok da heyecanlıydı hataları bu yüzden di zaten...ama eğlendik..söyledik..zıpladık..en önemlisi
    onu gördük
    Konser okyanusla başladı, can kırıkları, bir oyun oynayalım mı?..delgeç vs...diye giderken tahmin ettiğim gibi en büyük reaksiyonu Ben bir mülteciyim şarkısı aldı gerçekten albümün en sert ve en iyi parçası zaten...Mor ve ötesi'nin gitaristinin eşlik ettiği Sana Bilmediğin Bir Şey söyleyemem şarkısını söyledi...Yağmurlar ve Fırtınayla bitirdi
    Coverlarına alıştığım için bir tane bekledim ama söylemedi
    Ve her güzel şey gibi bu da kısa sürdü ve konser söylediğimden daha iyi Harikulede ötesi oldu.
Bu konunun tüm mesajları