Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Yeni Albüm Gala Konseri - Parkorman - İstanbul

  • DEATH_KNİGHT • 4 Temmuz 2005 00:00 • #608511
    seboizm doruklara ulaşacak
  • ucnoktaondortb • 21 Temmuz 2005 00:00 • #608513
    gidilmesi istek ya da keyiften çok bir ihtiyaç olan, süper ötesi olacağı şimdiden garanti konser üstü müzik şöleni!!!
  • DIO • 22 Temmuz 2005 00:00 • #608514
    can kırıkları ne ole ya şebo süpppperrrrrrrr!!!!
  • manowar666 • 27 Temmuz 2005 00:00 • #608515
    ya şebnem sana ne diyecegimi bilmiyorum ZATAN herşey ortada yürkiyeye senin gibisi bi daha gelmez
  • VokHaL • 28 Temmuz 2005 00:00 • #608516
    bence yeni albüm pek iyi çıkış yapamıcak. Günümüz piyasa Rock'a gider şebnem ısrarla Hard sölicem demiş. Aslında kendini yansıtmış ama son 3 albümdeki Şebnemi yansıtamamış. Ayrıca ne o gözler death metalciler gibi tribe sokmuşsun kendini. Valla Aykan ilkanın performansı 1 numara. Ama şebnem bu albümle işin zor gibi.Ben zevkle dinlerim ama.Yinede hayırlısı olsun
  • Boatman • 28 Temmuz 2005 00:00 • #608517
    valla sebnem yine yapmıs yapıcagınıı o sozler o melodıler gercekten mukemmel nası bii ruh halidir nası cıkar bu sozler hala anlamadım valla:))bence gunumuzde bı cok rock grubunun pıyasa olmak veya daha cok album satabılmek ıcınn tarzlarından bıraz olsun vazgecıp daha soft olmaya yoneldıklerı su gunlerde sebnenım yapmıs oldugu bu sert album herkezee örnek olmalı..yuru be sebnemmm kimm tutar senii:)))
  • deathangel • 28 Temmuz 2005 00:00 • #608518
    bu konsere gtmeyi cok istiyorum ama gidemicem buyuk ihtimalle:(
  • 911girl • 28 Temmuz 2005 00:00 • #608519
    ne diyosunuz siz ya iğrenç olmuş bence ne o makyaj falan amy lee çıktı çıkalı bu kız onu taklit ediyo ve iğrenç! hiç sevmiyorum bu kadını!!! o reklam neydi gözlr falan.. ama bu benim amy'mim eline su bile dökemez!!!
  • durul • 28 Temmuz 2005 00:00 • #608520
    Dell ha sector 911 carerra
  • doguhan • 28 Temmuz 2005 00:00 • #608521
    ehhhh bakıcaz performansa.. şebnem den beklemediğim seyleri görüyorum son aylarda hep