bence yeni albüm pek iyi çıkış yapamıcak. Günümüz piyasa Rock'a gider şebnem ısrarla Hard sölicem demiş. Aslında kendini yansıtmış ama son 3 albümdeki Şebnemi yansıtamamış. Ayrıca ne o gözler death metalciler gibi tribe sokmuşsun kendini. Valla Aykan ilkanın performansı 1 numara. Ama şebnem bu albümle işin zor gibi.Ben zevkle dinlerim ama.Yinede hayırlısı olsun