Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Yeni Albüm Gala Konseri - Parkorman - İstanbul

  • Jhengie • 31 Temmuz 2005 00:00 • #608552
    konser her şeyiyle mükemmeldi..gayet güsel rahatça eğlendik..şebo da her zamanki gibi herşeyiyle sahnedeydi..ve o albümün en güzel şarkısı mülteciyi son sigaralarımıza yetiştirerek bizi mest etti.. rockn coke da tekrar görüşmek üzere kraliçe..
Bu konunun tüm mesajları