Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Yeni Albüm Gala Konseri - Parkorman - İstanbul

  • bourtlenlulu • 29 Temmuz 2005 00:00 • #608529
    ya şarkı guzel de,klipte tövbe estafurullah yuzu böyle bi garip olmus korktum valla :) ya bi de böyle cok gucluyum imajı veriyo ama sözlere bakınca ezik ve umutsuz bi vakka durumu ortaya cıkıyo dikkat ettiniz mi?ama yine de seviyorum napiyim hastasiyim dinlemeden edemiyorum :D
Bu konunun tüm mesajları