şebocuumun yeni albümünün can kırıkları şarkısını dinlemiş bulunuyorum çok mutluyum tam benim şu anki ruh halime göre şarkı çok sert değil ama şebonun performansı çok iyi grup da iyi çalmış asıl şimdi diğer şarkıları daa çok merak ediyorum albümü kesin alcam hemen:))))))))))))))))