Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

  • ScarFace • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608785
    ben orjinal albüm aldım..en azından dinlediğim türk müziklerini yasal alıyorum.yabancılara para yetmez çünkü..bence albüm güzel.merak ettiğim ben son 2 konserinde bu albümden şarkılar dimlemiştim ve haliyle alen çalıyodu...niye şimdi cengiz baysal çaldı ve PİÇ etti ortamı merak ediyorum..tamam iyi davulcu ama o jazz çalsın öyle dinleyelim rock sounduna gitmiyo bence..."en güzel gecem" ve "geçmiş olsun" bence güzel..ama kaan böyle devam ederse 5.albümü göremez çünkü ses tellerinin zayıfladığını gözlemlemekteyim...
Bu konunun tüm mesajları