Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım
  • iced earth • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608792
    abicim olay budur işte olay DUMAN da başlar, DUMAN da biter. herkes hattini bilsin. DUMAN yeni albüm çıkartana kadar en güzeli bu....
  • punklives • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608793
    aldım albümü dinliyorum bence süper bir albüm olmuş...........özellikle özgürlüğün ülkesi şarkısı müthiş geri zekalı america ve politikalarını gayet güzel bir şekilde eleştiriyor....albümdeki en hızlı parçada o zaten diğerleri klasik duman tarzı....cengiz baysal da yine süper bir performans göstermiş...güzel albüm ya alın dinleyin işte ama orjinal olsun.....ben aldım :)
  • hayal_ty • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608794
    ne diiim DUMAN istee
    özgürlügün ülkesi tam DUMAN olmus.herseyiylee:)
    mesaj alInmIstIr biz duman severler aldIk sIra asIl almasI gerekenlerdeeee...
    cengiz baysalda süpeer çalmIs
    hiç çIkmayacak sanmIstIm
    bi çIktI tam çIktI:)))
  • fidelio • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608795
    ah işte kalite yine iş başında o neydi öyle "kurban" eden albümler felan oh bea müzik dinlemek varmış :))
  • gozde_francis • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608796
    'aman aman' çok güzel bir şarkı. 'geçmiş olsun' da öyle. 'seni kendime sakladım' biraz 'köprüaltı' tadı veriyor başlarken.
  • Theodorus • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608797
    şimdi ben bi kişisel yorumumu birde müzikal yorumumu yapayım:)))
    ben dumanı hiç ama hiç sevmem ......çok ama çok sıkıcı geliyorlar...
    ama müzikal olarak bu albümü fena değil....
    benim kişisel düşüncem bu
    buraya yorumlar yazılırken iyi yorumla beraber kötüsüde yazılabiliyor...ondan dolayı ne olur eleştirmeyelim ok???????
    özgürlüğün ülkesindeyiz:))
  • orbayy • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608798
    duman kan duman can iştemeydan işte kaaaaannnn
  • __eDa__ • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608799
    inanılmaz bunalım bi albüm :) ben 'melek' ve 'yanıbaşımdan' a taptım resmen..aslında daha güzel bi albüm bekliyodum ama sonucta DUMAN ne yaparlarsa yapsınlar kalite ve zewk olduğu için kötü diyemem...
  • cananovski • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608800
    arkadaşlar daha birkaç gün oldu çıkalı albüm o yüzden henüz alışamamamız normal(gerçi ben bayıldım)sayın bayan,yanıbaşımdan gerçekten süperler(ilk dinleyişte sarıyolar adamı yani:)dumandan başka bir şey beklemezdim zaten:))kelimeler yetersiz kalıyor aslında dinlemek lazım
  • koNtes__ • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608801
    arkadaşlar bence duman bir kaşar kız tawlama grubu olmuş bulunmakta!son söyleşilerinde 'yeni hayran kitlelerinden memnun olduklarını' söyledler.yazık bize...