Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

  • __eDa__ • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608799
    inanılmaz bunalım bi albüm :) ben 'melek' ve 'yanıbaşımdan' a taptım resmen..aslında daha güzel bi albüm bekliyodum ama sonucta DUMAN ne yaparlarsa yapsınlar kalite ve zewk olduğu için kötü diyemem...
Bu konunun tüm mesajları