Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım
  • kafa-yok • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608782
    Gene 2. albüm gibi sessiz sedasız gelen bir albüm.
    İlk parça Amerikayla ilgili herhal.Dumanın artık bu albümde bir tavır koyduğu,albümü yasal yoldan almayanlar tarafından söyleniyor.Bakacaz.
  • gokhankalafat • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608783
    hayırlı uğurlu olsun..albümü alanlar bana bir mesaj atsın..grubu dinlemem ben, merak etmeyin "bana da çek" demiycem..albümle ilgili bi sorum olacak..orginal albümü alanlar lütfen..mesajınızı bekliyorum..Bu arada Mp3 falan aramayın.alacaksanız albümü, adamlara katkınız olsun gidin verin parasını alın..öyle bedavadan hayranlık olmaz..neyse.."korsana da hayır" aynı zamanda..
  • iel_baphomet • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608784
    beğenmedim... bence olmamış...
  • ScarFace • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608785
    ben orjinal albüm aldım..en azından dinlediğim türk müziklerini yasal alıyorum.yabancılara para yetmez çünkü..bence albüm güzel.merak ettiğim ben son 2 konserinde bu albümden şarkılar dimlemiştim ve haliyle alen çalıyodu...niye şimdi cengiz baysal çaldı ve PİÇ etti ortamı merak ediyorum..tamam iyi davulcu ama o jazz çalsın öyle dinleyelim rock sounduna gitmiyo bence..."en güzel gecem" ve "geçmiş olsun" bence güzel..ama kaan böyle devam ederse 5.albümü göremez çünkü ses tellerinin zayıfladığını gözlemlemekteyim...
  • -_FiniscH_- • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608786
    Aldigimiz albümü birkac kere dinledikten sonra yorum yazalim lutfen. Hemen önyargiyla yaklasip "kötü olmus" demeyelim.
    Ayrica Cengiz Baysal Türkiye'nin en iyi davulcusudur, dünyada da diger davulcularla yarisabilecek bir davulcudur. Türk rock'ini kücük gören, yabanci müzikleri cok daha üstün gören insanlar icin bir bilgi: Dream Theater basçisi Myung, gitaristi Petrucci ve davulcusu Portnoy ile Cengiz Baysal ayni müzik akademisinden mezunlardir, Berklee College Of Music. Burada sadece jazz degil her tür müzik ögretilmektedir(tabi en basta rock ve jazz olmak üzere).
    Yani Cengiz Baysal jazz ustasi olup rock çalamayan bir insan degildir. Ama yine de saygi duyuyorum tabi, Alen Konakoglu'nun mu yoksa Cengiz Baysal'in mi Duman'a en iyi ruhu kattigi hakkindaki goruslere.
    Bu arada albümü ilk dinledigimde bana da soguk gibi geldi, ama gayet güzel bir albüm oldugunu, Duman'a yarasir bi albüm oldugunu anliyorum yavas yavas. Herkeste bulunmali.
  • unplugged_crt • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608787
    albüm 2-3 parçanın dışında kötü olmuş saçma sapan sözler yanlış akorlar hele o melek şarkısının girşinde iyice saçmalamış batuhan kötü olmuş hiç solo yok diğer albümleri daha güzel...ayıp etmişler beklediğimize değmedi...
  • unplugged_crt • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608788
    Bu arada Alen konakoğlu kendi albümünde bile çalamadı...Cengiz Baysal türkiyenin en iyi davulcularından birisidir"Her şeyi Yak"albümünün davullarınıda kendisi çalmıştır...Adam cebinden 1000 tane alen çıkarır...
  • newton • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608789
    albüm kötü de değil ama belki alışam lazım albümüne göre daha vasat olmuş. zaten ilk albümle hiç karşılaştırmıyorum bile... en güzel şarkı "aman aman" olmuş bence. "özgürlüğün ülkesi" de fena değil, orjinal olmuş. şarkıların çoğu yavaş ama hiçbiri bi "kırmış kalbini" kadar güzel değil. bateriste gelince, gayet güzel çalmış. alen de iyi ama cenigz baysal daha tecrübeli. neyse inşallah dinledikçe alışırız.
  • HereticSlave • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608790
    aynı soundda devam ediyolarsa dinlemeden direk "kötü!" diyebilirim...
  • josf_in • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608791
    bu albüm hiç çıkmıyacak sanmıştım...