albüm kötü de değil ama belki alışam lazım albümüne göre daha vasat olmuş. zaten ilk albümle hiç karşılaştırmıyorum bile... en güzel şarkı "aman aman" olmuş bence. "özgürlüğün ülkesi" de fena değil, orjinal olmuş. şarkıların çoğu yavaş ama hiçbiri bi "kırmış kalbini" kadar güzel değil. bateriste gelince, gayet güzel çalmış. alen de iyi ama cenigz baysal daha tecrübeli. neyse inşallah dinledikçe alışırız.