Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

  • newton • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608789
    albüm kötü de değil ama belki alışam lazım albümüne göre daha vasat olmuş. zaten ilk albümle hiç karşılaştırmıyorum bile... en güzel şarkı "aman aman" olmuş bence. "özgürlüğün ülkesi" de fena değil, orjinal olmuş. şarkıların çoğu yavaş ama hiçbiri bi "kırmış kalbini" kadar güzel değil. bateriste gelince, gayet güzel çalmış. alen de iyi ama cenigz baysal daha tecrübeli. neyse inşallah dinledikçe alışırız.
Bu konunun tüm mesajları