Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

  • unplugged_crt • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608787
    albüm 2-3 parçanın dışında kötü olmuş saçma sapan sözler yanlış akorlar hele o melek şarkısının girşinde iyice saçmalamış batuhan kötü olmuş hiç solo yok diğer albümleri daha güzel...ayıp etmişler beklediğimize değmedi...
Bu konunun tüm mesajları