Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım
  • merto873 • 12 Temmuz 2005 00:00 • #608825
    bu arada lutfen orjinal
    en azından sozum hayranlarına ltfen orj
  • felrock • 12 Temmuz 2005 00:00 • #608826
    arkadaşlar ne diyosunuz siz sözüm albümü beğenmiyenleri. albüm gayet hoş. üstelik diğer albümleri aratmıcak güzellikte.
    kendinii kasmayın. bu albümler öyle kolay yapılmıyo, boşa laf atmayın
  • Danube • 12 Temmuz 2005 00:00 • #608827
    hiç beklediğim gibi bir albüm olmamış.. Dumandan çok daha iyisini beklerdim.. arabesk tarzında,daha ağır parçaların bulunduğu bir albüm olmuş.. birkaç parçayla albümü kurtarmaya çalışmışlar hep eski parçalarının kopyası gibi ama becerememişler.. bundan önceki albümleri tesadüf müydü diye sorduruyo bana.. dinledikçe güzel gelebilir mi acaba diye düşünüyorum ama sanmıyorum,bu sefer olmamış..
  • TheBeginning • 13 Temmuz 2005 00:00 • #608829
    çok güzel albüm çok güzel vokal çok güzel gitar çok güzel sözler çok güzel müzik çok güzel göndermeler eski albümdeki bi iki sark1ya.tesekkürler duman begenmeyen manga dinlesin ya da direc-t
  • aslıduman • 13 Temmuz 2005 00:00 • #608830
    kaan,batuş ve arii...hepsi canlarım benim...albüm her albüm gibi SÜPER olmuş...denecek pek bişe yok...MÜKEMMELLER! bu kadar.
  • metamorfozsanc • 13 Temmuz 2005 00:00 • #608831
    albüm yine acaip dumalı...kesin bulunsunnnn... güzellll bi arşivvvv...
  • Adnan Kantarcı • 14 Temmuz 2005 00:00 • #608832
    Aman Aman... alıştık artık dinliyoruz yani kussalar dinliyoruz... hava bunaltıcı albüm bunaltıcı...
    Sula kurumasın!
  • bonibon • 14 Temmuz 2005 00:00 • #608833
    sayın bayan ve yanıbaşımdan çoook iyi,,işte duman dedirtiyor...konserleri çok iyi olacak gibi:):)
  • Giovanni • 18 Temmuz 2005 00:00 • #608834
    Yani yine DUMAN...Söz sölemeye gerek yok ama şunu demeden geçemiyorum....Dumanın şarkıları bu sefer tam anlamıyla bana JİMİ Hendrix tadı verdii.Tabi bunu esaslı müzisyenler anlar diğerleri ancaki marifetmiş gibi gruba bok atar.Bok atanlar müzikten anlamıyo kusura bakmasınlar...
  • lucifer10 • 21 Temmuz 2005 00:00 • #608835
    duman yaparda guzel olmaz mı? beğenmeyenler dinlediklerinden emin mi? 10ytl helal olsun...