Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

  • Danube • 12 Temmuz 2005 00:00 • #608827
    hiç beklediğim gibi bir albüm olmamış.. Dumandan çok daha iyisini beklerdim.. arabesk tarzında,daha ağır parçaların bulunduğu bir albüm olmuş.. birkaç parçayla albümü kurtarmaya çalışmışlar hep eski parçalarının kopyası gibi ama becerememişler.. bundan önceki albümleri tesadüf müydü diye sorduruyo bana.. dinledikçe güzel gelebilir mi acaba diye düşünüyorum ama sanmıyorum,bu sefer olmamış..
Bu konunun tüm mesajları