-
duman ses çıkarabiliyo enstrumanlardan.büyük bi başarı bu onlar için.
-
o albumdeki en kotu sarki ozgurlugun ulkesi(bence). yanıbaşımdan cok iyi sarki solo da guzel olmus, bir de en guzel gunum gecem cok guzel bir sarki.
ayrica cengiz baysal turkiyedeki en iyi davulcudur. duman icin nimettir.
-
gerçekten güzel bir albüm olmuş.İlk başta değerini anlayamadım ama Yanıbaşımdan şarkısı müthiş ötesi..
-
birisi göklere çıkarmış,birisi yrn dibine sokmuş albümü:) daha alamadım ama DUMAN yaptıysa o albümeiş olduğuna eminim. Arada güzel müzik dinleyebilcez sonundaaa....Herkese hayırlı olsun
-
albümü dinledikten sonra ilk söylediğim şey; "duman için üzgünüm" oldu. hem de cidden çok gerçek bir üzüntü bu. ilk albüm, her anlamda umutlanmama sebep olmuştu. müzik adına, taşları yerinden oynatmak adına, yeni kapılar açması adına...
ama geliniz görünüz ki yıl 2005, malesef tablo şudur; "saniyede üç kere detone olma mertebesine ulaşmış vokali"ni abarttıkça abartmış tangöze bey. gitar soloları eğreti, kimi şarkıların sözleri kafiyeden ibaret (bkz.sayın bayan), bazı şarkılar öyle vıcık vıcık ki kapatmak istedim, canımı sıktı, huzurumu kaçırdı (bkz.sadece koklayacaktım, rüyanda görsen inanma..)
ilk iki albümdeki bütün şarkıların kötü bir karması olmuş .."kopyala yapıştır, sonra ritmle oyna azıcık, hobarey yeni bi şarkı yaptım".
gerçekten üzgünüm...
(belki 3. için mutlu olmalıyım*)
-
Selam! Duman' ın üçüncü stüdyo albümü beklediğim gibi beş para etmez çıktı. Allah aşkına az biraz stüdyoya gitmiş herkes bu notaları rahatlıkla basar. Kaldıki açık açık nota kaçırmaz!! Biz müzik istiyoruz; emek verilmiş, piyasa yerine kulağa hitap eden bi müzik istiyoruz. Ancak arkadaşlarımız almışlar ellerine aletleri paldur küldür albüm yapmışlar. Herşey bunalım söz yazmakla bitiyorsa dışarıda bunalım şarkı sözü hazırlayabilecek ciddi bi potansiyel var! Ama müzik yapan, buna emek veren az insan var! Duman bize şarkı sözü değil; kaliteli müzik sunsun!!Ama bu adamlar bu müziği ne amaçla yapıyorlar, artık herkes biliyor... Beyefendinin ot parası çıkıyordur muhakkak! Ayrıca değil Portnoy' la aynı akademiden mezun olan Cengiz Baysal; Portnoy'un kendisi gelip çalsa bu albümü kurataramazdı. Çünkü Duman grubunun müzisyenlik yönü sıfır! Orjinal cdlerine verdiğim para için üzüldüm açıkçası!
Ayrıca şöyle düşünün Cengiz Baysal gibi birisi neden Duman gibi bir grupla çalsınki! Bunun altında Dumanın daha çok ilgi toplaması ve şirketinin satışlardan daha fazla para kazanmak amacı dışında bir şey yok!
Türk Rock'unu küçük görmüyorum; ancak Duman gibi bir 3. seviye piyasa grubu Türk Rock yapıyorsa; Yavuz Çetin'in kemikleri sızlıyordur eminim...
Bu adamları daha fazla zengin etmeyelim arkadaşlar!! Duman ve benzeri gruplarla Türk Rock'u genişlemiyor aksine kısırlaşıyor! Zaten takip edenler şu anda piyasanın ne gibi gruplara kaldığını görüyordur! ne durumda olduğunu görüyorlardır! Beş sene sonra Türk Rock'u dendiğinde aklımıza piyasa grupları değil; bugünde çizgisini aynı şekilde koruyan gruplar gelecek!
Lütfen gerçek Rock müziğe sahip çıkalım! Bu tarz alt seviye gruplar sevdiğimiz müziği baltalıyorlar!
!!TAKLİTLER HER ZAMAN ORJİNALLERİ YÜCELTİR!!
-
seni kendime sakladım
hepsini ben hesapladım
bu sözleri kim yazdı bilmiyorum ama şu ana kadar dinlediğim en güzel türkçe sözlerden birini (söz diyorum şarkı değil) yazan kişinin yazması beni üzer..göte bala şarkı yapmıştır eğer öyleyse
duman zaten 4. sınıf bir grup dayadılar promosyonu, elemanlar zaten yakışıklı kızlar "ay ye beni parçala beni" diye inliyorlar falan..arabesk işte bariz şarkılar..evlerden uzak dursun diyorum..
-
Duman....komedi....hüsran....gençlik ve insanlık ziyanı....tertemiz liseli kızların hayalleriyle oynayan haydut adamlar:)) kısaca gerçekten Tool arkadaşımızın dediğine katılıyor Cengiz BAYSAL gibi bir hocanın bu grup için nimet olduğuna kanaat getirip diğer geri kalan üyelerinde Çankaya köşkü veya Boğaziçi köprüsünde üzerlerine benzin döküp yakmalarını rica ediyorum....Burda herkes yapacağı yorumu yapmıştır banada fazla bir söz düşmez beş para etmez derim bir şarkının güzel olması albümü kurtarmıyor...Adam olsunlar önce 12 temmuzda ki konsere bir gitsinler müzik nedir neye denir kavrasınlar bunları bu kadar başımıza ekşiten arkadaşlara da yeter artık görün diyorum beğendiğiniz adamların yaptığı müziği ...bar gruplarınada sabır diliyorum kesin dumandan şunu da çalın diyen tipler çıkacaktır:))albüm çok kalite bir sound kendimi Urfa'da bir evde sıra gecesinde hissettim resmen o aman aman parçasında sayın bayan bilmem ne adamlar açık açık saçmalamış.Kaan'nın salyaları akmıştır garanti şarkıları okurken herşey ot parası için tabi..kısacası yazık Duman bitmiştir bence gitar rifleri bağırıyor resmen önceki albümdenim diye aynısı seni kendime sakladım köprüaltının rifleri aman aman kırmış kalbini belli yani sallayın kısaca.....Cengiz BAYSAL hocamız bu cümlelerden müstesnadır...
-
kahretsin uzun zamandır beklediim albüm bumuymuş günler geceler dinlediim onca duman parçası manası yoklar yanlızlık paylaşılmazlar.ama nooldu.sadece kötü vokal kötü saund aynı tablar.yine melankolik hava.ve bu bana şunu öğretti.üsttelik kurban dan sonra çıktı.nasıl kurbanın son albüğmünü dinledikten sonra bunu piyasaya çıkarta bildiler.tamam belki tarzları aynı olmaya bilir ama nasıl bir cesaret.her neyse türk rock müziinden sadece kurban ve duman dinlerdim simdi sadece kurban dinleyecem onlarda daalıyo zaten. türk rock müzii işşalah bitmez.
-
bence album cok guselll ilk dikkatimi ceken sarkılar ise ari nin iki sarkisi ( sayın bayan , aman aman ) ozgurlugun ulkesi ,seni kendime sakladım , yanıbasımdan , sen ben , gecmis olsun
digerleri de dinledikce guzellesecek gibi