Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım
  • isa_bet • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608802
    kötülediniz diye gittim mp3ünü aldım.. daha dinlemedim beğenirsem para verip orjinalini alacam beğenmezsem kırıp atacam
  • kafa-yok • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608803
    Anlayamadım lan.İyice dinlemem gerek.Duman bu olmamalı.
  • PUNK-ROLL • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608804
    süper olmuş--hepsi güzel...diğerlerine iyi cevap oldu...
    sahte siyasi parça yazılmaz..çekilin duman geliyor..
  • kafa-yok • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608805
    11. parça tam damardan arabesk.
  • pearl • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608808
    cengiz baysal çalınca duman bile çekilir hale geliyor
  • kemikemik • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608809
    güzel bi album calismasi olmus.. hosuma gitti..kulaklara saglik diyelim....
  • whereismymind • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608810
    çok dandik bi albüm olmuş. sırf ot parasına yapılmış albüm. Belki Alışman Lazım gibi bir albüm asla yapamazlar
  • isa_bet • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608811
    Daha önce yapılan yorumlarda söylendiği gibi kaanın sesi kötüye gidiyor.. oysa sadece türkiyede değil dünya müzik piyasasında çok rahat iş yapabilecek bir vokal tarzı vardı.. şarkılara gelince tarz olarak ikinci albüme yakın ama ikinci albüm kadar güzel değil. birinci albümün yanından bile geçemez.. birinci albüm türkiye de yapılmış en özgün albümdür dersem sanırım abartmış olmam. bu yorumu yazarken arka planda şarkıları dinliyorum... kaanın sesine gerçekten yazık olmuş.. keşke birinci albümdeki gibi yarı underground kalsalardı... son olarak davulcu tercihinde hata yapıyorlar. alenden şaşmamaları lazım..
  • tilki63 • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608812
    Bazı insanlar kopmak istediler belkide
    Ama bazılarıda sadece dinlemek yavaş yavaş
    Sessiz sessiz
    işte o dünyada sayılı sayıda olan ve halimiz duman la hayatımıza giren slow rock tarzı bu albümde böyle yapılır dercesine yapılmış.
    bence türk rock tarihinde farklı bi tarz oluşturucak kadar ilginç ve süper bi albüm.
    beyenmeyenler olabilir ama zaten nirvanada yaşarken değil öldükten sonra efsane olmadımı.
    seni kendime sakladım
  • tilki63 • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608813
    ayrıca bütün rock gruplarının orjinal albümlerini alıyorum.
    boş cd olsa ve üzerinde duman yazsa yine alırım.
    Çünkü bi müzisyen olarak hangi şartlarda albüm yapıldığını biliyorum.10 milyona stüdyo kiralayarak,dandik akortsuz gitarlarla çalarak büyüdük,inşallah dahada büyüyeceğiz.