ayrıca bütün rock gruplarının orjinal albümlerini alıyorum.
boş cd olsa ve üzerinde duman yazsa yine alırım.
Çünkü bi müzisyen olarak hangi şartlarda albüm yapıldığını biliyorum.10 milyona stüdyo kiralayarak,dandik akortsuz gitarlarla çalarak büyüdük,inşallah dahada büyüyeceğiz.