Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

  • isa_bet • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608811
    Daha önce yapılan yorumlarda söylendiği gibi kaanın sesi kötüye gidiyor.. oysa sadece türkiyede değil dünya müzik piyasasında çok rahat iş yapabilecek bir vokal tarzı vardı.. şarkılara gelince tarz olarak ikinci albüme yakın ama ikinci albüm kadar güzel değil. birinci albümün yanından bile geçemez.. birinci albüm türkiye de yapılmış en özgün albümdür dersem sanırım abartmış olmam. bu yorumu yazarken arka planda şarkıları dinliyorum... kaanın sesine gerçekten yazık olmuş.. keşke birinci albümdeki gibi yarı underground kalsalardı... son olarak davulcu tercihinde hata yapıyorlar. alenden şaşmamaları lazım..
Bu konunun tüm mesajları