bu sözleri kim yazdı bilmiyorum ama şu ana kadar dinlediğim en güzel türkçe sözlerden birini (söz diyorum şarkı değil) yazan kişinin yazması beni üzer..göte bala şarkı yapmıştır eğer öyleyse
duman zaten 4. sınıf bir grup dayadılar promosyonu, elemanlar zaten yakışıklı kızlar "ay ye beni parçala beni" diye inliyorlar falan..arabesk işte bariz şarkılar..evlerden uzak dursun diyorum..