Duman....komedi....hüsran....gençlik ve insanlık ziyanı....tertemiz liseli kızların hayalleriyle oynayan haydut adamlar:)) kısaca gerçekten Tool arkadaşımızın dediğine katılıyor Cengiz BAYSAL gibi bir hocanın bu grup için nimet olduğuna kanaat getirip diğer geri kalan üyelerinde Çankaya köşkü veya Boğaziçi köprüsünde üzerlerine benzin döküp yakmalarını rica ediyorum....Burda herkes yapacağı yorumu yapmıştır banada fazla bir söz düşmez beş para etmez derim bir şarkının güzel olması albümü kurtarmıyor...Adam olsunlar önce 12 temmuzda ki konsere bir gitsinler müzik nedir neye denir kavrasınlar bunları bu kadar başımıza ekşiten arkadaşlara da yeter artık görün diyorum beğendiğiniz adamların yaptığı müziği ...bar gruplarınada sabır diliyorum kesin dumandan şunu da çalın diyen tipler çıkacaktır:))albüm çok kalite bir sound kendimi Urfa'da bir evde sıra gecesinde hissettim resmen o aman aman parçasında sayın bayan bilmem ne adamlar açık açık saçmalamış.Kaan'nın salyaları akmıştır garanti şarkıları okurken herşey ot parası için tabi..kısacası yazık Duman bitmiştir bence gitar rifleri bağırıyor resmen önceki albümdenim diye aynısı seni kendime sakladım köprüaltının rifleri aman aman kırmış kalbini belli yani sallayın kısaca.....Cengiz BAYSAL hocamız bu cümlelerden müstesnadır...