Yani yine DUMAN...Söz sölemeye gerek yok ama şunu demeden geçemiyorum....Dumanın şarkıları bu sefer tam anlamıyla bana JİMİ Hendrix tadı verdii.Tabi bunu esaslı müzisyenler anlar diğerleri ancaki marifetmiş gibi gruba bok atar.Bok atanlar müzikten anlamıyo kusura bakmasınlar...