Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

  • Theodorus • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608797
    şimdi ben bi kişisel yorumumu birde müzikal yorumumu yapayım:)))
    ben dumanı hiç ama hiç sevmem ......çok ama çok sıkıcı geliyorlar...
    ama müzikal olarak bu albümü fena değil....
    benim kişisel düşüncem bu
    buraya yorumlar yazılırken iyi yorumla beraber kötüsüde yazılabiliyor...ondan dolayı ne olur eleştirmeyelim ok???????
    özgürlüğün ülkesindeyiz:))
Bu konunun tüm mesajları