şimdi ben bi kişisel yorumumu birde müzikal yorumumu yapayım:)))
ben dumanı hiç ama hiç sevmem ......çok ama çok sıkıcı geliyorlar...
ama müzikal olarak bu albümü fena değil....
benim kişisel düşüncem bu
buraya yorumlar yazılırken iyi yorumla beraber kötüsüde yazılabiliyor...ondan dolayı ne olur eleştirmeyelim ok???????
özgürlüğün ülkesindeyiz:))