Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Duman - Seni Kendime Sakladım

  • punklives • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608793
    aldım albümü dinliyorum bence süper bir albüm olmuş...........özellikle özgürlüğün ülkesi şarkısı müthiş geri zekalı america ve politikalarını gayet güzel bir şekilde eleştiriyor....albümdeki en hızlı parçada o zaten diğerleri klasik duman tarzı....cengiz baysal da yine süper bir performans göstermiş...güzel albüm ya alın dinleyin işte ama orjinal olsun.....ben aldım :)
Bu konunun tüm mesajları