aldım albümü dinliyorum bence süper bir albüm olmuş...........özellikle özgürlüğün ülkesi şarkısı müthiş geri zekalı america ve politikalarını gayet güzel bir şekilde eleştiriyor....albümdeki en hızlı parçada o zaten diğerleri klasik duman tarzı....cengiz baysal da yine süper bir performans göstermiş...güzel albüm ya alın dinleyin işte ama orjinal olsun.....ben aldım :)