arkadaşlar daha birkaç gün oldu çıkalı albüm o yüzden henüz alışamamamız normal(gerçi ben bayıldım)sayın bayan,yanıbaşımdan gerçekten süperler(ilk dinleyişte sarıyolar adamı yani:)dumandan başka bir şey beklemezdim zaten:))kelimeler yetersiz kalıyor aslında dinlemek lazım