Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Helloween @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • tom696 • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608857
    slayer,overkill,sepultura,megadeth,manowar dan sonra hellowen i da görebilecez.oley çok sevindim. hmm ne kaldi. metallica(gidememistim zamaninda),iron maiden,black sabbath,motorhead,judas,iced earth... daha çok yolumuz var arkdasalar.
Bu konunun tüm mesajları