devletin parmagımı :) neyse geyik diyip geçiyorum...
7 Temmuz 2005 Perşembe | Yazan: inoxes
devlet derken,recep taip den bahsetmiyorum tabi:) bakanlılar falan filn
7 Temmuz 2005 Perşembe | Yazan: FranticDrummer
bakanlılar falan filn
arkadaşlar bize zamanında orijinal kadrolu Mayhem gelmiş, artık başka grup gelmesine gerek yok:)Mayhem'in orijinal kadrosuyla ve tamamen kendi besteleriyle verdiği 2 konserin 1i bizim ülkemizde olmuş..evet sanırım 93 te izmir de ben 5 yaşındayken gitmiştim Deathcrush harikaydı bi daha istedik bi daha çaldılar:)))))