Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Helloween @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • Metal milita • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608868
    arkadaşlar bize zamanında orijinal kadrolu Mayhem gelmiş, artık başka grup gelmesine gerek yok:)Mayhem'in orijinal kadrosuyla ve tamamen kendi besteleriyle verdiği 2 konserin 1i bizim ülkemizde olmuş..
    evet sanırım 93 te izmir de ben 5 yaşındayken gitmiştim Deathcrush harikaydı bi daha istedik bi daha çaldılar:)))))
    şaka bi yana bi de ıron maiden ve opet de gelirse tam olcak gönül isterdi ki satyricon gelsin ama......
Bu konunun tüm mesajları