arkadaşlar bize zamanında orijinal kadrolu Mayhem gelmiş, artık başka grup gelmesine gerek yok:)Mayhem'in orijinal kadrosuyla ve tamamen kendi besteleriyle verdiği 2 konserin 1i bizim ülkemizde olmuş..evet sanırım 93 te izmir de ben 5 yaşındayken gitmiştim Deathcrush harikaydı bi daha istedik bi daha çaldılar:)))))