Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Helloween @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • andresson • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608853
    İşte bu güzel bir haber kesin gidecem ve çoşacam :D Kabaklarda sonunda geliyor. Sıra Anthrax'da da nedense 15 sene rötarlı geliyorlar.
  • FranticDrummer • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608854
    eweet.artık bunlarda geldiğine göre. Black Sabbath'ın Ozzy Osbourne ile birlikte gelmemesi için hiç bi neden yok.Motörhead de gelir.
  • anaemics • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608855
    bu gidişle Kiss te gelcek.. The Dimebag Darrell dirilcek pantera türkiye nin her şehrinde konser vercek Anathema gibi yurdum hardcore cusu olcaklar..
  • haldundoormen • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608856
    her şey çok iyi ama şubata kadar beklemek zor olacak
  • tom696 • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608857
    slayer,overkill,sepultura,megadeth,manowar dan sonra hellowen i da görebilecez.oley çok sevindim. hmm ne kaldi. metallica(gidememistim zamaninda),iron maiden,black sabbath,motorhead,judas,iced earth... daha çok yolumuz var arkdasalar.
  • flat5 • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608858
    bi de AEROSMITH gelse tadından yenmez valla
  • FranticDrummer • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608859
    gelicek gelicek hepsi gelcek.organizatoörler falan filan,nası getiriyo sanıyosunuz bunları.devletin parmağı var olaylarda.yoksa bugüne kadar gelmeyen adamlar,2005/2006 yımı buldular gele gele.Hepsi S.S gelicekler merk etmeyin.Ama Pantera olayı zor be.:)
  • FranticDrummer • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608860
    devlet derken,recep taip den bahsetmiyorum tabi:) bakanlılar falan filn
  • chuck schuldin • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608861
    arkadaşlar bize zamanında orijinal kadrolu Mayhem gelmiş, artık başka grup gelmesine gerek yok:)Mayhem'in orijinal kadrosuyla ve tamamen kendi besteleriyle verdiği 2 konserin 1i bizim ülkemizde olmuş..
  • inoxes • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608862
    devletin parmagımı :) neyse geyik diyip geçiyorum...