gelicek gelicek hepsi gelcek.organizatoörler falan filan,nası getiriyo sanıyosunuz bunları.devletin parmağı var olaylarda.yoksa bugüne kadar gelmeyen adamlar,2005/2006 yımı buldular gele gele.Hepsi S.S gelicekler merk etmeyin.Ama Pantera olayı zor be.:)