Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Helloween @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • Flareos • 8 Ocak 2006 00:00 • #608893
    Çok büyük grup gitmek lazım...
  • Black_Explorer • 8 Ocak 2006 00:00 • #608894
    önlerinde eğiliyorum...



    +9999999999999999999999.01
  • freezone • 20 Ocak 2006 00:00 • #608895
    ne diym ki daha gelen gelene hatırlıyomda sene 97 lisedeyiz albümler gelmiyodu doğru düzgün şimdi her hafta biri geliyor kardeşim para yetişmiyor olmaz ki!eagle fly free,mr torture,ı want out bu üçü bile yeter bana.ahh birde ıced earth gelseydi.gerçi mathew barlowdan sonra pek heves kalmadı ama olsun richard christy-john schafer yinede seyretmeye değer :)
  • LeGaCY • 26 Ocak 2006 00:00 • #608896
    buna gitmeyen ölsün
  • pishicartes • 1 Şubat 2006 00:00 • #608897
    hasta hasta da olsa gidicez artık :) konserin iyi geçiceğinden şüphem yok
  • alakasızchsu • 1 Şubat 2006 00:00 • #608898
    4 saat var konsere heycanlıyız bekliyoruz :d
  • alakasızchsu • 2 Şubat 2006 00:00 • #608899
    güzeldi