Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Helloween @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • nightwishepica • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608873
    gelmesinler istemiyorum gelirlerse de teker teker olsun arayla falan yok bi de bunlara utanmayın led zeppelin ekleyin uzun zamandan sonra başladı pink floyd onlar da gelsin ayıp be kardeşim ayıp ya bende kalp rahatsızlığı var bünye var kaldırmıyo kardeşim ayıp günah genç yaşımızda konser önünde gidecez...acaba şehit sayarlar mı yoksa harbi ....yolunda gitti demesinler arkamızdan...
  • inoxes • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608874
    nightwishepica iyi ki yurtdışında değilsin ozaman:)
    arkadaşların gittigi konserlere bakıyorumda..
    düzenli olarak judas priest , iron maiden , nightwish , gamma ray , europe , motley crue , queen and paul rodgers :)
    yani daha ülkemize çokta bişey gelmedi aslında :)
  • Bayan Ariza • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608875
    e heyt be kardesim...manowar konseri muhabbeti yapiyoduk gecen arkadasla rock republic'e giderken.."abi" dedim...."bi tek helloween kaldi, onlar da gelse tam olacak" dedim...

    eh, habere bakin. bayaa bi temiz kalpliymisim:) bu sene konser rekoru kiriyos, du bakalim:)
  • death_glory • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608876
    yakında jimi hendrix gelirse hiç şaşırmiycam...
  • doguhan • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608877
    Bunu duyduğumda sevinmiştim ama 2006 ya biraz yuh dedim yani
  • FranticDrummer • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608878
    yakında jimi hendrix gelirse hiç şaşırmiycam...
    8 Temmuz 2005 Cuma | Yazan: death_glory

    gelirken yanında cliff burtonuda getirir o.dimebag darell da gelir.Öteki dünyadan bu dünyaya konserler dizisi Dead 8 :)
  • METAMORPHEUS • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608879
    vayy be buda oduysa yani.....cradle of filt solfly motorhead da gelir isallah......bilet ne kadaaaa?yas sınırı vamı?
  • paganini • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608880
    işte sonunda b eklenen haber.geçen sefer içimizde patlamıştı gelsinler artık.ancak amacım sataşmak değil de ne alaka yahu soulfly ve cradle of filth demeden edemeyeceğim.
  • baranthalas • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608881
    keeper of the 7 tepe :)
  • doguhan • 9 Temmuz 2005 00:00 • #608882
    Hendrix gelirse hayatıma son veririm artık... Yavuz Çetin nerdeeeeee