gelmesinler istemiyorum gelirlerse de teker teker olsun arayla falan yok bi de bunlara utanmayın led zeppelin ekleyin uzun zamandan sonra başladı pink floyd onlar da gelsin ayıp be kardeşim ayıp ya bende kalp rahatsızlığı var bünye var kaldırmıyo kardeşim ayıp günah genç yaşımızda konser önünde gidecez...acaba şehit sayarlar mı yoksa harbi ....yolunda gitti demesinler arkamızdan...